20 Mayıs 2011 Cuma

Justin Bieber

*Selena Gomez, Justin’i çok hoş bulduğunu ve hoşlandığını söylemiş ama kendisine göre çok genç olduğunu düşünüyormuş.
Justin Diyor ki;
“Canada’nın, ünlü olmanın neredeyse imkansız olduğu, çok çok küçük bir kentindenim. Bu yüzden ünlü olmayı hiç denemedim bile. YouTube’a videoları sadece eğlence için ve arkadaşlarım için yolladım.
“İlk duyduğumda, neeee? tamam, dedim.”
“Sadece sen shawty!”
“Shawty” demeyi seviyormuş. Amerikanların çok kullandığı, kadınlar için bir kelime diyebiliriz.
“Eğer biri Ugg giyiyorsa, dönüp ona bakmam bile! Bu Beyonce bile olsa!”
“Aşka çok yakın biriyim”
“Kime aşık olursam onunla çıkarım.”
Justin’e göre her insan aşkı bulabilir, ne kadar genç ya da yaşlı olduğu önemli değil. Ayrıca diyor ki,
“Eğlenceli kızları seviyorum.”
“Kalbimi müzik yoluyla açıyorum”
“Bir hayranımla çıkmayı asla farklı görmem. Sadece, kime aşık olduğum önemli.”
“İyi bir kişiliği olan, beraber çılgın olabileceğim, güzel gözleri ve gülüşü olan bir kıza, aşık olurum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder